Bloggtreff på Halvorsens bakeri


For ca et år siden tok min bloggertilværelse en ny vending. Kari Engesvik inviterte meg til bloggtreff i Trondheim, og da var det gjort. 

De fineste, flotteste, sprekeste, morsomste, kreative, sympatiske bloggerne fra blogg.no var samlet  i trønderhovedstaden i begynnelsen av juni i fjor. 

Som eneste blogger på denne plattformen ble jeg fristet til å bytte plattform. Jeg pakket bloggkofferten og flyttet inn i «bloggblokka» med de andre. Jeg ble tatt godt i mot og fikk raskt satt meg inn i nye digitale verktøy. Dessverre fant jeg meg ikke helt til rette, og bestemte meg for å flytte tilbake. 

Men gode bloggkollegaer og venner har forblitt og jeg ble ikke dyttet ut i kulda til tross for at jeg flyttet tilbake til min trygge hule her på bloggerplattformen. Frodith og Kari har jeg nok mest kontakt med, selvom jeg stadig følger og har kontakt med mange av de andre også. Å ha et slikt nettverk er gull faktisk. 

Kari inviterte meg raust til et opphold i hennes leilighet i Malaga i fjor høst. Vi storkoste oss, jeg føler meg bare hjemme og komfortabel sammen med Kari. Dessverre, for meg, så bor hun jo i Trondheim så vi ses ikke fysisk så ofte. Men holder stadig kontakt likevel. Vi har begge ME i tillegg til å blogge, så vi har mye til felles, Kari og jeg. 

Frodith bor jo her i Oslo og vi ses oftere fysisk. Denne fargerike, kreative bloggeren viser seg å ha teft for det gode sosiale cafelivet og går ikke av veien i en tursti heller, så vi har allerede lagt bak oss et års vennskap med flere treff i tigerstaden. 

I dag var det endelig gjensyn for alle tre i Oslo. Kari har vært på kurs her og både Frodith og jeg er sånn nogenlunde på bena igjen etter hver vår «tørn» sykdom. Jippi!!! 

Halvorsens bakeri, mente Frodith. Ja, det var digg det! Fullstappet hovedstad med halvt avsvimte Oslo borgere nå som sommeren endelig velsigner oss, t bane med signalfeil, opphopning av stafettløpere i amatørklasser over det hele bybildet forsert - så fremsto ærverdige Halvorsens ved Stortinget som den rene mørke, kjølige og luftige oasen for oss på dette lille bloggtreffet. 

Å det var så stas å ses igjen ass! Og jeg hadde nesten glemt hvor glad jeg blir av å møte likesinnede som knipser i vei alt og har et bilde og et ord for det meste. 

Dyp bloggerkonsentrasjon😍

Nytt av dagen var at Kari hadde anskaffet selfiestang - herved kalt bloggerstang. Så det er Kari som sto for fotograferinga i dag. Selv hadde jeg mer enn nok med å oppdateres og stappe deilige søte kaker i nebbet. Nam! 

Digger dere damer! Bloggers forever😍❤️ God tur til Kari med flyet hjem og Frodith og jeg må snart ut å rekognisere Nordmarka for å finne ut hvem av oss som har rett: Frognerseteren - Ullevålseter - Sognsvann eller Sognsvann - Ullevålseter - Sognsvann? Ca like mange kilometer, men hvilken løype er minste motstands vei 🤷‍♀️(minst motbakker)?! (Frognerseteren - Ullevålseter - Sognsvann selvsagt 😂😂). 

Og lekne damer over alderen er digg ass❤️😅🤓 





Kommentarer

  1. Herlig dag med dere :-) Ja, vi må ut å traske snart. Jeg er med uansett RUTE jeg :-) Men vil ut i skogen snart ja. Har savnet det :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da gleder jeg meg til tur Frodith! Takk for supert treff.

      Slett
  2. For et herlig innlegg, Monica! Og tusen takk for koselig omtale også! Jeg storkoste meg, og gleder meg allerede til å møte deg og dere neste gang. Klem fra Kari

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg selv jeg - også til neste gang vi ses. ❤️

      Slett
  3. Herlig, ser virkelig trivelig ut. Det så godt å møte mennesker en matcher med. Fin torsdag til deg :)
    Helsing fra Ingvild, BforB

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og det samme til deg BforB.

      Slett

Legg inn en kommentar